ســوالات مُتداول "خریداران کالا"

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ  شما کی هستید؟
ما یک گروه محقق و پژوهشگر آزاد در قالب هسته فنآور دانش بُنیان محور؛ مستقر در مرکز رُشد دانشگاه گیـلان هستیم و صاحب چند اختراع و ابداع.
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
چرا باید اینجا خرید کنم و چه ارزش و خدماتی به منِ خریدار ارائـه می شود؟ آیا نوآوری دارید؟
ج: در اینجا با کمک روش نوینی که در این بستر به شما ارائه می دهیم قیمت تمام شده کالا بسیار پایین است. خلاصه کلام می توانیم کمک کنیم تا با “پایین ترین قیمت” کالا مدنظر را خریداری نمایید این کمک همان ارزش و خدمتی است که به کاربر خریدار ارائه شده است. البته با حفظ کیفیت کالا.

دو ارزش ایجاد شده برای خریداران کالا:
ارزش اول- ایجاد قدرت خرید بیشتر در کیف پول خریدار.
مکا
نیسم ارائه شده در این فروشگاه به افراد کم برخوردار کمک می کند تا با توان مالی”اندک “خود به خرید کالایی بروند که قیمت بالایی دارند و تا کنون با وضعیت مالی فعلی شان محروم از خریدن کالای مورد نیاز شان هستند. 
این روش را عملی تست کنید و حتما بین راه راهنمایی خواهید شد.

توضیحی کوتاه در مورد ارزش ارائه شده و راهکار مبارزه با توّرم :
ارزش ارائه شده به شما این امکان را می دهد تا بتوانید با سود حاصله از معامله انجام شده هزینه بسیار گران کالای خود را بپردازید و دیگر نیازی به پرداخت پول از جِیب خودتان نیست. میزان پرداخت متناسب با میزان بدست آوردن سود در معاملات می باشد. 
جهت درک بیشتر مطلب به برگه مسیر خرید موفق سری بزنید.

دوم- تنوّع در روش خرید؛ 
الف- نوع اول خرید؛ خریـد غیـر حضوری در فروشگاه مجازی (اینترنتی):
انتخاب فروشنده و خرید مجازی از وی از طریق سایت و ارسال کالا توسط فروشنده از راه دور. مثل روال عادی همه فروشگاههای اینترنتی.
ب- نوع دوم خرید؛ خریـد با حضور فیزیکی در فروشگاه فیزیکی:منحصرأ مختص این کسب و کار هستش و از نوآوری های ما به
شمار می آید.
مزایا:
1- با حضور فیزیکی خود در محل ارائه کالا می توانید خرید را آسوده انجام دهید.
2- اجازه انتخاب فروشگاه فیزیکی دلخواه تان و خرید از آن فروشنده مُنتخب نیز امکان پذیر است.

نتیجه و جمع بندی کُلی از توضیحات بالا در مورد نوآوریها و ارزش های ارائه شده:
1- 
انتخاب یکی از دو نوع روش خرید 2- انتخاب شهر و محل خرید 3- انتخاب فروشگاه فیزیکی به اختیار شما گذاشته شده است.حتی فروشگاهی که با ما “قرار داد نداشته” باشد و امکان خرید و فروش همزمان حضوری و فیزیکی وجود دارد. 4- کمک به بالابردن قدرت خرید خریداران و احیای اقتصاد مقاومتی. 5- تسریع در امر تولید، توزیع، (کلی و جزیی) احیاء بازار های کوچک و مغازهدارانی که در حاشیه اقتصاد شهر ها و روستا ها قرار گرفته اند. 6- حل مُعضَل آستانه سود دهی در قبال فروش کالا برای تولید کننده گان و فروشگاهداران خُرد. مثل: فروشندگان مرغ و گوشت قرمز و لوازم خانگی و … .
این 6 مورد خدمت را هنوز هیچ سایت فروشگاهی یا مارکت پلیس فروشگاهی به مردم ایران عرضه نکرده است.

کالا را از شما می خریم یا از فروشندگان ؟
ج: مستقیم از فروشندگان و تولید کنندگان کالا و محصولات. ما فقط مُهیا کننده و هماهنگ کننده و ایمن دهنده بستر “خرید و فروش” و از همه مهم تر ارائه دهنده راه حل برون رفت از بحران توّرم هستیم.

آیا امکان انتخاب روش خرید وجود دارد؟
ج: کلأ دو روش برای خرید کالا تدبیر شده است؛
اول: خرید غیـرحضوری:
مقدمات سفارش خرید را انجام میدهید سپس ارسال کالا به محل خریدار توسط فروشنده کالا از طریق سایت انجام می شود.
دوم: خرید حضـوری : به صورتی فیزیکی در فروشگاه فیزیکی؛
مقدمات سفارش کالا در سایت انجام میشود؛ اما خرید کالا به صورت حضوری در فروشگاه فیزیکی مُنتخب شما خریدار امکان پذیر است. حتی با فروشگاهی که بدون قرارداد با ما است.

چه مراحلی را باید طی کنیم تا موفق به خرید شویم کنم؟ 
ج: با ثبت نام و انتخاب کالا و فروشنده و مزاکره با فروشنده توسط چت و ثبت سفارش انجام میدهید سپس اقدام به پرداخت به حساب تنخواه سایت نموده در اینجا مُنتظر تماس فروشنده می شوید تا با هماهنگی شما مقدمات ارسال کالا فراهم گردد و در نهایت کالا به آدرس شما ارسال می شود.

چگونه پیگیر سفارش خود باشم؟
ج: با استفاده از کد رهگیری که اداره پُست به همراه شما ارسال می کند می توانید کالای فرستاده شده را پیگیری کنید.
یا در صورت عدم نتیجه مطلوب با فروشنده تماس بگیرید .

چطور می‌توانم سفارش خود را کنسل کنم؟
ج: با چت سامانه و درخواست کنسلی امکان پذیر است. سپس بعد هماهنگی با فروشنده مبلغ عُودت داده میشود.

ثبت مشکل چگونه انجام می‌شود؟
ج: چت آنلاین و تماس با مدیر بازار انجام می شود. 

از مُوعِد ارسال کالا من گذشته است، چه‌کاری می‌توانم انجام دهم؟
ج: با فروشنده تماس بگیرید و علت را جویا شوید یا به اپراتور سامانه چت سایت دستور پیگیری بدید.

تضمین رﺿﺎﯾﺖ ﻣﺸﺘﺮی چیست و چگونه صورت می‌گیرد؟
ج: دو راهکار وجود دارد
1- خرید حضوری در فروشگاه فیزیکی به تضمین کیفیت کالا بالا ترین کمک را به احیای حق مشتری می کند و رضایت مشتری را قطعی
می سازد. 
2- فراهم کردن بستر ارسال فرم رضایتمندی خریدار از فروشنده و دریافت اجازه ارائه مبلغ هزینه کالا به فروشنده پس از تحویل کالا .
پیشنهاد ما به شما خرید حضوری می باشد که از بهترین راه کارهای تضمین رضایت مشتری است. 

پشتیبانی سایت چطور است؟
از چت و تماس با مدیر بازار در مدت زمان تعیین شده ارتباط بگیرید و مشکل خود را مطرح و حل کنید. فروشگاه آنلاین در خدمت خریداران محترم است.
توضیحی در مورد مدیر بازار: ایشان مدیریت بخش خرید را دارد و همیار خریداران هستند و دائما خرید ها را پایش می کنند و مُباظب رفتار فروشندگان و خریداران می باشد و امور خرید را آسانتر می کند. حدودا هر 100 کاربر خریدار یک مدیر بازار دارد.

پیش بینی نیاز مندیها و مسئولیت ها و خدمت گذاران و عنوان عناصر فعال در سایت کدامند؟
1- مدیر کل؛ تعداد همکار: 4
2- مدیر پروژه؛ تعداد همکار: 5
3- مدیر بازار؛ تعداد همکار: 12
4- مدیر اپراتوری چت سایت؛ تعداد همکار: 14
5- مدیر حساب؛ تعداد همکار: 2
مجموع تعداد همکاران :37 نفر

 

    خـــریـــد های موفق و روزهای شادی را باهم رقم خواهیم زد. موفق باشیم 

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::